2006-04-12

How DO you feel..

Jag tycker om min sambo, ibland iallafall.
Ibland tycker jag mindre om min sambo, som till exempel när han lyckas tappa bort alla bilder som någonsin funnits i datorn. Ja, iallafall de bilder som man inte kan få tag på igen.
De bilder som syster tagit, de lyckades han rädda. Och det var ju bra, för de var ju lättast att fixa tillbaka igen. Morr.

I helgen ska vi hem till min sambos familj i Gbg, han tycker att det är roligare än vad jag tycker. Vi ska nämligen inte bara fira påsk, utan även fira Marcus 30-årssdag i efterskott. (14:e feb)
Och de som känner mig vet vad jag tycker om fina tillställningar, jag helt enkelt tål inte folk som gör sig till. Lycka till Ulrika.

Nej, nu vill jag inte ha mer godis. Vi har fått så mycket påskgodis hit till jobbet nu att nästa chokladbit jag stoppar i mig kommer komma ut igen genom näsan. Varför är påskgodis så äckligt? Och varför äter man det ändå?


Majs.