2007-04-05

Jag borde vetat bättre.

Vad ville du ha ut av samtalet mamma?
Trodde du jag skulle bli glad mamma?

"Hon sa att de skulle lägga ner utredningen."

Men mamma lilla.
Mig kvittar det hur många utredningar som är igång.
Jag vet vad som hände.
Där.
Då.
Jag vet det mamma.

Det läskiga är,
att det vet du också.
Du var också där.
Eller hur mamma?

Och ändå ringer du mig.
Och tror att jag ska vara tacksam.
För att hon lägger ner en anmälan som bara består av lögner?
Vad ska jag tacka för mamma?

Hennes lögner.
Dina lögner.
Era förbannade jävla lögner mamma.

Ditt samtal idag syftade bara till en sak.

Och den var, tvärtom vad du trodde, att jag blev förbannad.
Du har alltså mage att fortfarande, indirekt, kalla mig för lögnare?
Mig?
Du var där, och du kallar mig för lögnare mamma?

För fan mamma.

Det är ju så att man skäms.
För att vara en del av dig.


Ta er jävla polisanmälan och kör upp den i röven mamma.
Skit ska skit ha.
Mamma.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Finns här-..för alltid och mer därtill!

2:23 em  
Anonymous Anonym said...

Det är väl skitsamma vad soc tycker.

Kolla på fallet med den där stackars tjejen i vetlanda som var 10 år när hon övergavs till en alkoholiserad farsa..

// R (inte P) ;P

4:57 em  
Anonymous Anonym said...

Men oj vad har hänt?!

kram

3:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home