2006-05-02

Landning.

Nej, jag har fan fortfarande inte landat efter helgen. Jag är fortfarande helt förvirrad och förstår verkligen ingenting. Kan någon FÖRSLÖKA förklara för mig hur f*n ens egen familj kan bete sig på sådant sätt, för jag fattar inte. Jag fattar ingenting.

Jag vill ju självklart tro att de gör vad de tror är bäst, men inte ens det kan jag intala mig själv då det helt enkelt inte håller. Det finns INGENTING som gör deras beteende berättigat. Ingenting alls.

Jag vet, att min mamma har problem med att ta ansvar. Jag vet, att hon helst av allt inte ens hade behövt bli vuxen. Men nu ÄR hon vuxen, nu ÄR hon mamma till 6 barn och får lov att finna sig i det. Men hur f*n är hon funtad? Hur f*n kan hon välja ett barn framför ett annat? Så gör man helt enkelt inte. Och att dessutom göra det på ett sådant sätt. Att helt TOTALT vända helt om, och gå från att tycka att jag gör rätt. Till att gå och sprida lögner om mig till min systers fördel? What he fuck just happened? Vem f*n är hon att göra så?

Allvarligt, kan inte din familj adoptera mig så att jag har NÅGON att ha som förebild, att förlita mig på och att lita på.

Jag orkar inte med dem längre. Men det blir deras förlust, för jag har ALLTID varit ärlig.

Majs!

(Och grattis syster Therese på 22-årsdagen. Vad önskar hon sig?)

Och grattis världens bästa Ramona, Nu har du ditt efterlängtade körkort. Det var på tiden! ;)