2006-05-08

Inte så himla seriöst.

Nej, man behöver inte ALLTID vara sådär himla seriös. Så länge man klarar av att vara det vid de tillfällen det krävs.

Så här har ni prov på min inte-så-seriösa-sida: http://www.bestofblocket.se/MultitaskingTest.htm
Jag blir gaaalen på detta spel!

Helgen var toklugn, Rebecca spenderade mer än halva hemma hos sin kompis (sov där lö-sö, och sö-må!) och jag och Marcus uppdaterade vår lägenhet, Fy vad den är fin nu!
Och så invigde vi vår nya grill igår, efter att först ha spenderat halva dagen i en massa affärer (ja, för det vore ju onödigt att vara ute i solen nu när den väl kommit!) Uppenbarligen.

Försöker vänja Frida (katten) vid ett uteliv igen, det gick la sådär. Hon tyckte det var okej att vara utomhus (väldigt stilla!) när vi var med henne, men om det krävdes att hon skulle flytta med sig så slickade hon asfalten med magen. Tultan då! Undrar vad som har hänt.

I lördags fyllde ännu en av mina systrar år. Och idag en till. Fan vad tiden går snabbt! Natalie är ju snart vuxen!

Hade nog egentligen inget att skriva, ville bara dela med mig av detta spel till er. Så att ni också kan sitta på jobbet och gnissla tänder! Hel-vete. (jag klarade iaf över 22 en gång)


Majs!