2006-06-26

Nej fy.

Ja, fy vad jag är dålig på att hålla det uppdaterat här. Men jag har bara ingen inspiration! Vill inte behöva sitta och skriva värsta neggobloggen men det känns som att det är det enda som kan bli just nu!

Jag vill säga upp mig just nu! Så besviken på alla.

Kluven är jag. Fick veta i helgen att EXAKT det som jag och min kompis sade skulle kunna hända med hunden, det som vi sade att de skulle räkna med. Det hände. Och visst att det är synd om hunden. Men samtidigt känns det som en "knäpp på näsan". För att de var så jävla korkade att de tyckte att "Ja, men ni tar ju bara upp så där dyra saker som kan hända"
Ja, och vad var det som hände nu då?
Era dumma jävlar, tänk någongång! Hade det inte varit bättre om ni räknat med att hunden skulle kunna komma att behöva veterinärvård någon gång. Och att det faktiskt (konstigt nog) KOSTAR PENGAR!
Nu fick de förvisso ta veterinärkostnaden mot faktura, men känner jag min mamma rätt så är nästa gång körd. Ska man skratta eller gråta då?

Hur kan man vara så DUM?!?

(och här hade vi tagit upp att hunden kunde bli attackerad av en annan hund eller påkörd av en bil. Inte räknade väl vi med att den kunde få en fiskekrok genom läppen och tungan.) Så tokigt!

Äh, ibland är de så jävla korkade att man blir mörkrädd! Familjen är värst? Jo, familjen är värst.. Och bäst! Det vet ni. Alla ni andra.

.. Majs!