2006-06-14

Skolavslutning.

Ja, idag var vi på skolavslutning med prinsessan.
Söt som socker var hon, och de trötta ögonen visade sig inte förrän senare.
Trötta ögon? Jo, hon hade nämligen sovit hos en kompis natten till idag och de hade haft sådana fjärilar i magen att de inte somnat förrän typ 10- halv 11! Och jag antar att de sov som på nålar också, det kommer man ihåg från när man var liten. Skolavslutningen var ju en STOR händelse.

Hade jag vetat hur man lägger upp bilder här så hade ni fått se hur fin hon var, vit volangkjol, rosa DKNY tröja, vit kavaj och rosa sandaler med liten klack. Och så lockar i håret. Som en prinsessa som sagt. (Hur lägger man upp bilder här?)

Nu har Natalie åkt till Canarieöarna. Skönt för henne! Och förhoppningsvis får jag med mig henne och Tess till Västkusten i slutet av juli. Fy vad härligt!

Den här sommaren kommer nog bli ensam. Rebecca har redan lovat bort sig till kompissovningar hela denna vecka! Lär ju inte bli mindre sådant senare. På gott och ont. Men kul för henne iaf.

Nu ska jag jobba vidare.


Majs!