2006-06-15

Semesterplaner.

Meningen var, att vi skulle hyra en "typisk västkuststuga" den här sommaren. Så att Marcus fick visa mig sina somrar som liten. Visst, inte mig emot. Bara jag får sol.
Vi hittade ett hus på Ellös som vi skulle hyra och skulle betala 8.000:- för 2 veckor. Lagom tyckte jag.

Marcus var dock inte riiiktigt nöjd med detta. Så i förrgår hittade han ett hus på Käringön som vi skulle hyra i 2 veckor istället. Mycket mysigare sa Marcus. Jovisst. Men sen kostar det också 15.000:-!! Inte lika lagom. Men vad gör man inte för att å de små liven nöjda.
(hade kunnat komma utomlands 2 veckor alla tre för samma pris!)

Det är la bara hoppas på att det faktiskt är så fint som han påstår. Men inte fan tänker jag bada. Havet kryllar av djur! (förra sommaren fångade Marcus krabbor, inte så smart om han vill få mig att bada i det vattnet.)

Snart går Gunvor på semester. i FEM VECKOR! Scheize, det kommer bli cirkus.

Åh, jag håller tummarna nu!

Majs!