2006-07-02

Fast,

Är det verkligen meningen att man ska se sådär tjock ut?

Ääh, var inte alls det jag skulle skriva. Egentligen. Men brun är jag, eller, brun.. are kanske (<- OJ vad jag ansträngde mig för att få till det där rätt!) man ska säga.. Inte riktigt brun ändå, utan kanske mest bara mindre blek? Ja, så säger man nog..

Hur kommer det sig att jag A-L-D-R-I-G någonsin lyckas få till ordet "kanske" på tangentbordet? Antingen blir det kansek, eller så blir det kasnek, eller kasnke. ALLTID! Spelar ingen roll om jag anstränger mig. Det går inte.

Det är väl ungefär som när jag skulle lära Rebecca säga "ramla" när hon var liten. Hur man än försökte så ansåg hon att det enda rätta var "lamra" Och då var det väl så. För henne.


Ibland känner man sig så löjlig. Det är väl mest när man sitter här och klagar över sina GIGANTISKA bekymmer. Och sen inser man att det finns folk som har det JÄTTEMYCKET värre. Som man inte ens kan jämföra med. Och de här människorna klagar inte. Men det gör jag. Vad löjlig jag är.
Jag menar, hur illa kan det vara? Äh, jag ska sluta. Jag lovar!

Nu ska Marcus få sno datorn och spela sitt äckliga jävla WOW, och jag ska sova.

Bara 4 veckor kvar till min semester.. =)

Majs!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

WoW spelade jag också... för ett år sedan... i säkert en timme!..

1:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home